maanantai 11. syyskuuta 2017

Syysarvonta - Shaaanxo palette

Uusiseelantilainen kauneustubettaja Shaaanxo eli Shannon Harris on ykkössuosikkini kaikista kauneustubettajista, ja minähän seuraan monia kauneustubettajia kuin hai laivaa tai siis heidän videoitaan. Shaaanxon fanittamisestani kerroin enemmän tässä postauksessa, jossa hehkutin myös hänen yhteistyössä BH Cosmeticsin kanssa  tekemäänsä nimikkopalettia Shaaanxo Palette (luomiväri-/huuliväripaletti).



Olen luomiväri-enthusiasti, niinpä olen omasta Shaaanxo paletistani käyttänyt vain luomiväriosastoa. En osaa käyttää huulipaletteja, vaan olen vannoutunut huulipuikon käyttäjä, joten paletin huuliväreistä minulla ei ole kokemusta, mutta sen mitä olen arvioita nähnyt ja lukenut, ne ovat varsin hyviä. Sen voi tietysti jokainen itse päätellä, kun kokeilee.




Luomivärit sen sijaan ovat right up my alley! Shaaanxo paletissa on sekä matta- että shimmersävyjä. Värimaailma on mielestäni aika hillitty ja sopii varmasti moneen makuun. Kaikki sävyt ovat pigmenttisiä, eivät karise eivätkä varise ja pysyvät luomilla hyvin.  Shaaanxo paletin luomivärit esittelin tässä postauksessa.

Nyt olisi sitten syysarvonnan paikka! Koska olen aivan hulluna Shaaanxon palettiin, oletan tietysti, että siitä voisi tykätä joku muukin. Tilasin varta vasten BH Cosmeticsiltä tämän paletin arvottavaksi lukijoideni kesken. Olen paletin itse maksanut ja se on luonnollisesti käyttämätön. Raotin pahvipakkausta varovasti tarkastaakseni, ettei se ole vahingoittunut kuljetuksessa Amerikasta Suomeen. Tämän postauksen kuvat olen ottanut omasta paletistani aikoja sitten.

Arvonnan säännöt (tuttuja juttuja kaikille blogeja lukeville, uskoisin niin)
  • Olet blogini lukija Bloggerin tai Bloglovinin kautta taikka jonkun muun relevantin kanavan kautta. Kerrothan mitä kautta luet blogiani. Uudet lukijat ovat erittäin tervetulleita. 
  • Arvontaan voi osallistua kertomalla kommenttikentässä suosikkipalettisi.
  • Kirjoita myös sähköpostiosoitteesi kommenttikenttään. Voit osallistu arvontaan myös laittamalla viestin minulle (blooomxo at gmail.com), jollet halua sähköpostiosoitettasi näkyviin tms.
  • Arvonta päättyy sunnuntaina 17.9.2017  klo 12. Arvonta on suoritettu ja voittaja on selvillä! Ilmoitan voittajalle saman päivän aikana. Jollei voittajasta kuulu  mitään kahteen päivään, suoritan uuden arvonnan.
  • Postitan palkinnon vain Suomeen.

Onnea arvontaan! Pidän peukkuja!




37 kommenttia:

  1. Oi miten kiva arvonta! Mun suosikkipaletti on ollut Naked Heat, vaikka siitä puuttuu kaipaamani vaalea mattasävy. Ihana kuitenkin:)
    Seuraan Bloglovinin kautta. betternailday(a)gmail.com

    VastaaPoista
  2. Shaaanxo on kyllä aivan mahtava ja tämä paletti aivan ihanan oloinen! Olen kiintynyt kaikkiin paletteihini aika paljon ja on vaikea sanoa lempparia. :D Varmaan kuitenkin perusluotettavuutensa takia Tartelette on paras. Sillä tehtyyn pohjaan voi helposti lisäillä toisista paleteista sitten väriä ja ilmettä. Seurailen bloglovinin kautta, msesmsesmses@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Suoikkipalettini on Urban Decay Naked.
    Bloggerlukijana mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Seuraan ig.n kautta,pitääkin käydä bloglovinissa laittaa myös seuranta(unohdan sen olemassaolon aina) oon tuskaillu olemattomia silmänmeikkaustaitoja joten en osaa nimetä lempipalettiakaan😂😂 mielelläni kokeilen ja lempparia etin,joskus se vielä löytyy! Youralohair@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Seuraanblogiasi bloggerin sekä blogit.fi:n kautta. Ei ole erityistä suosikkia.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  6. Mun suosikkini on L'Oréal Paris La Palette Nude luomiväripaletti. Tosin siitäkään ei tule käytettyä ihan kaikkia sävyjä, mutta suurinta osaa kuitenkin.

    Bloggerin kautta liityin seuraajaksi.

    suvi.vikholm(a)luukku.com

    VastaaPoista
  7. Oi, mikä arvonta, olen jo pitkään halunnut tutustuta tähän BH Cosmeticsiin. :)

    Luen Bloggerin kautta. Oma suosikkipalettini on UD:n Naked 1.

    hakusanarakkaus(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  8. Blogger-lukijana mukaan arvontaan :)

    Suosikkipalettini vaihtelee, tällä hetkellä se on NYXin Lid Lingerie (LLSP01).

    vanilliini100@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Apua, tosi paha kysymys koska omistan niin monta palettia :D Jospa vaan sanon, että Urban Decayn paletit on ihan lemppareita! Ei niinkään Nakedit, vaan Electric, kaikki omistamani Vicet ja Moondust... <3 Naked Heat olisi myös sellainen mikä varmasti lentäisi lempparilistalle mutta en ole vielä pystynyt hankkimaan.

    Luen Bloggerin kautta ja säpo on ine_91@msn.com :)

    VastaaPoista
  10. Oi vitsit miten ihana palkinto! Oon tosta paletista haaveillut jo jonkin aikaa, siinä on todella upeat sävyt :) Seurailen sua Bloggerin kautta ja oma suosikkipalettini tällä hetkellä on ABH:n Modern Renaissance.

    lipstickklove@outlook.com

    VastaaPoista
  11. Wau mikä arvonta! Luen Bloggerin kautta ja mun suosikkipaletti on Naked 3 :) charmingnails@suomi24.fi

    VastaaPoista
  12. Luen bloggerin kautta, tämän hetken suosikki on Smashboxin golden hour.
    Rusana.vainio@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Ihana arvonta :)
    Olen pesunkestävä luomivärifriikki, ja niitä omistaisin huomattavasti enemmänkin jos olisi varaa ostaa. Ehkä se on kuitenkin hyvä ettei ole :)
    Tällä hetkellä omistamistani paleteista valitsen mieluisammaksi theBalmin Nude"Tude-paletin. Luen bloggerin kautta.
    heli.studiokaira@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Ei vitsi nuo huulipuna sävyt näyttää kivoilta! Suosikkipaletti on Sleekin Au Naturel. Bloggerin kautta lukijana.

    lifeanddisasters(a)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Mukana kivassa arvonnassa! Suosikkini on UD naked 1 vaikka ihan kaikki muukin käy..Oikein kivaa viikkoa sinulle💚💛❤

    VastaaPoista
  16. Seuraan bloggerin kautta nimellä Jenna P :) Oma lempparini on Urban Decayn Nude paletti :)

    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Bloggerlukijana mukaan ja suosikkipalettia en osaa sanoa, koska en vielä yhtään sellaista omista

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  18. Upea paletti ja ihana arvonta! Olen ehdottomasti mukana, ja Bloggerin kautta lueskelen.
    Suosikkipalettini Urban Decayn Naked Smoky :)

    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Uuh vaikuttaa hyvältä paletilta, mukavan syksyisiä sävyjä. :) Mulla ei oikeastaan ole lempparipalettia. Mut oon nyt tarttunut erityisen paljo kahteen irtoluomiväriin. Toinen on ihanaihanaihana persikka/vaaleanpunainen/kultainen :D Colourpopin Come and get it ja toinen ruskea Morphen New Moon. Nuita ku yhistelee nii nam. :P Bloglovinin kautta seuraan ja sähkäri on s_kerola@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Mun suosikkipaletti on Too Facedin Natural Eyes <3 Ihana arvonta! Mä seurailen Bloggerin kautta ^_^

    salkanposti@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Bloggerin kautta luen :) En omista ainoatakaan palettia, niin en voi nimetä suosikkiani :)
    nannaliini10@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Tällä hetkellä tulee eniten käytettyä Too Faced natural eyes palettia :) tästä voisi tulla uusi suosikki ;) ja seuraan blogiasi aina täältä instan kautta mutta käynpä seuraamassa vielä ihan virallisia reittejä pitkin. anni.savol@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Minulla on tällä hetkellä Lorealin palette käytössä. Lityin lukijaksesi bloggerissa. Salli.moilanen35@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Ihana arvonta! Mun suosikki on Too Faced suklaapaletti, jos on ihan pakko valita ;) Seuraan bloggerin ja bloglovinin kautta. janka_83 (a) hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Vaikuttaa aivan ihanalta! Lempparini on tuo luomiväripaletti. Olisi niin upeaa päästä testaamaan tuota, sillä olen kuullut siitä niin paljon hyvää palautetta. Luen blogiasi bloggerin kautta.

    janika.siren@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Bloggerin kautta mukana! Naked 2 on lemppari tällä hetkellä. :)
    sanni.v.laine@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Suosikkipalettia ei ole koska en ole tainnut vuosiin sellaista omistaa. Bloggerin kautta luen.
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  28. Bloggerin kautta luen :) Lempparipaletista en tiedä, kun en omista vielä ainoatakaan...
    ellijapii@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Seuraan Bloggerin kautta. Suosikkini on too faced natural eyes paletti. tanja.lintunen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  30. Onpa kiva arvonta! Merkki on mulle vielä tuntematon, joten mielelläni osallistun. Suosikkipalettia en osaa nimetä, mutta arkena käytän harmaanruskehtavia sävyjä ja niistä tykkään. Luen bloggerin kautta blogiasi :) Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
  31. Aivan ihana arvonta! Lempipalettini on tällähetkellä Morphen 35O :)

    Seuraan blogiasi bloglovinin kautta :)

    theriddlerr@outlook.com

    VastaaPoista
  32. Ihana arvonta! :) Luen bloggerin kautta. Suosikkini on too faced natural eyes paletti.
    matsalikka@gmail.com

    VastaaPoista
  33. • Bloggerin kautta seurailen.
    • En mitenkään pysty valitsemaan yhtä suosikkipalettia, tykkään niin monesta ja koska ne ovat niin erilaisia; joskus tarvitsee yhdenlaista palettia, joskus toisenlaista. :-) Toki sellaisia luottopaletteja on jokunen jotka on niitä kulmakiviä, niin kuin vaikkapa the Balmin Meet Matt(e)-paletit.
    • pakolliset ät gmail.com

    VastaaPoista
  34. Ilomielin tässä arvonnassa mukana ja bloggerin kautta seurailen ja sähköposti on tiia68@gmail.com

    Buxomin luomiväripaletti ihastuttaa juuri nyt ja UD:n Naked Heat, ihanan kermaiset koostumukset ja loistava pysyvyys. Mutta kyllä eräs Nyxinkin luomiväri on säännöllisesti käytössä ja Viva La Divan, että ota nyt sitten siitä suosikista selkoa. :)

    VastaaPoista
  35. Bloggerin kautta seuraan :) Mukana arvonnassa. Paleteista en voi nimetä lempparia, koska en omista vielä sellaista.
    sirkkulitm@gmail.com

    VastaaPoista
  36. ÄÄÄÄ mikä paletti, ihan mun sävyt. Mä vastaan suosikkipaletiksi...hmm. Mitähän tähän nyt sanois. Ehkä theBalmin Matte hughes tai UD:n Naked basics ultimate vaimikäsenimioli. Haluaisin myös vastata Naked Heatin, mutta en oo vielä ees meikannut sillä :D

    Mä oon seurannut ihan vain suoraan tulemalla tänne blogiin, KOSKA oon unohtanut bloglovinin tunnukseni :DD saanko silti osallistua? wastinglifestyle at gmail piste com

    VastaaPoista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!