torstai 13. heinäkuuta 2017

Erinomaisesti kosteuttava geelinaamio - Lumene Lähde Hydration Recovery Aerating Gel Mask

Lumenen uutuuksista olen ihastunut erityisesti Lumene Lähde Hydration Recovery Aerating Gel Maskiin (150 ml).  Kyseessä on siis tehokosteuttava geelinaamio. Sitä käytetään normaalin naamio tapaan eli levitetään kasvoille ohut kerros, annetaan olla paikoillaan 5-10  minuuttia ja huuhdellaan pois. Naamiota voi käyttää myös yönaamiona, jollaisena olen sitä itse eniten käyttänyt.

Kaunis, yksinkertainen purkki. Tykkään.

Ihoni on ollut viimeiset puoli vuotta todella kuiva, välillä  melko kuiva ja sitten aivan pikkuisen kuiva eli aaltoliikkeessä ollaan. Olen kokeillut ja käyttänyt monia kuivan ihon voiteita, naamioita ja seerumeita pitkin talvea ja kevättä. Kun käsiini osui jossain tarjouksessa Lumenen tehokosteuttava geelinaamio, ja se myymälässä käden päälle kokeiltaessa tuntui aika "jännältä", päätin ostaa kokeeksi.

Geelinaamio tuntuu taivaallisen siloittavalta ja viilentävältä, sekä erittäin ravitsevalta läpikuultavasta ja hyytelömäisestä koostumuksestaan huolimatta. Tosin geelimäiset silmänympärysvoiteet toimivat usein paremmin kuivilla silmänympäryksilläni, joten uskon, että geelimäiset tuotteet voivat olla kosteuttavuudeltaan parempi vaihtoehto kuin voiteet. Omalla kohdallani koen näin. Geelinaamio tuoksuu aavistuksen makealta, erittäin raikkaalta ja puhtoiselta. 

Ihanan raikkaan näköistä. Tulee mieleen jäämeri.

Lumenen tehokosteuttava geelinaamio on pakattu järkälemäiseen purkkiin (150 ml), mikä on vain hyvä asia kaltaiselleni ronskikätiselle voitelijalle.  Käytin naamiota aluksi joka ilta yönaamiona, mutta sitten harvensin tahtia ja käytän nykyisin suunnilleen joka toinen ilta. Levitän naamio ihan viimeiseksi juuri ennen kuin kaadun sänkyyn. Olen suorastaan koukuttunut tähän naamioon, koska se on mielestäni yksi parhaimpia ihonhoitotuotteita pitkään aikaan. Aamulla iho tuntuu imaisseen naamion kosteuttavuuden sisäänsä ja jälkituntu on eloisa ja sileä. Peilistä katsottunakin iho näyttää siloiselta. Aivan mahtava tuote!

Lumene Lähde Hydration Recovery Aerating Gel Maskin raaka-aineena on monien tuttujen kosteuttajien ohella koivunmahla, joka löytyy inci-listalla ihan kärkisijoilla. Koivunmahlalla on jo iät ja ajat tiedetty  olevan terveyttä edistäviä ominaisuuksia. Siinä on paljon mineraaleja ja mm. C-vitamiinia. Koivunmahla on myös hyvä kosmetiikan raaka-aine, koska se silottaa, pehmentää ja kosteuttaa ihoa. Tämä pitää paikkaansa. Ihanalta tuntuu.

Oletkos kokeillut Lumenen geelinaamiota?

18 kommenttia:

  1. Mä olen tykännyt tästä myös! Unohdan vaan aina tän olemassaolon, kun tulee enemmänkin käyteltyä noita kangasnaamioita. Huomaan aina pientä pistelyä kasvoilla jos edellisestä käyttökerrasta on pitkän aikaa ja olen ymmärtänyt, että se kertoisi siitä, että iho on kuiva ja juuri sen kosteutuksen tarpeessa. Mainio tuote kyllä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itse vähän skeptinen voiko tällainen "tytinäpurkki" toimia, mutta väärässä olin, jälleen kerran. Erittäin miellyttävä ja toimiva tuote:)

      Poista
  2. Minulla on myös tämä käytössä ja olen tykännyt! Minäkin käytin alkuun joka yö yönaamiona, mutta nykyään harvemmin, kun kaipaan kunnon kosteutusta :) Se tekee mielestäni ihosta raikkaan ja pehmeän. Pidän myös siitä, ettei se sisällä öljyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla:)
      Minusta tämän on paras Lumenen uusista tuotteista ja paras yönaamio, mitä olen käyttänyt. Otan ehdottomasti vakiokäyttöön:)

      Poista
  3. Kuulostaa ja näyttää aivan ihanalta, ja miten mahtava purkkikoko!

    Mietin vain, että voikohan koivun siitepölylle allerginen käyttää koivunmahlaa sisältävää tuotetta, jos saa allergiaoireita jo ksylitolistakin. Olisi meinaan aikamoinen purkki, jos menisi hukkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole todellakaan mikään pikkupurkki, joten rahoilleen saa hyvin vastinetta senkin puoleen:) Ja tietysti hyvänlaatuinen ja toimiva tuote, jota suosittelen, mutta kannattaa tarkistaa voitko käyttää, jos sinulla on siitepölyallergia. En osaa sanoa tuohon mitään.

      Poista
  4. Mullakin on tämä mutta en ole vielä avannut. Kuulostaa kyllä ihanalta, voisi olla hyvä talvella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloitin käytön joskus alkuvuodesta ja olen jatkanut nyt kesään saakka, mutta tällä hetkellä en ihan joka ilta käytä, vaikka houkutus on suuri;) Ihana tuote, suuret suositukseni<3

      Poista
  5. Tykkään kyllä geelinaamioista, mutta tää Lumene kirvelee mun iholla, joten meistä ei tullut ystäviä. :( Mut rakastan sitä miltä tää näyttää purkissa. :D Mutta esim. SISUn savinaamiosta tykkään kovasti, käytän sinä aina saunapäivinä puhdistavana naamiona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Geelinaamio on kivannäköistä, totta:) En olisi uskonut, että se osoittautuisi niin loistotuotteeksi:) Harmi, jos ei sovi sinulle:( Minusta Lumene on geelinaamiossa onnistunut ihan nappiin! Sisusta minulla on vähän kokemuksia, mutta pitää varmaan laajentaa perpektiiviä ja kokeilla Lumenen uutuuksia enemmän.

      Poista
  6. Kiitos vinkistä, pitääkin kokeilla. Pidän itsekin yöksi jätettävistä naamioista, varsinkin jos tuoksu on miellyttävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu on todella ihana, raikas ja hieman makea, eikä jää leijumaan ilmaan mitenkään häritsevästi:)

      Poista
  7. Tässä on mun mielestä todella kivan näköinen koostumus :) En ole päässyt kokeilemaan, mutta kiinnostaisi kylläkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun kuivalle iholle todella täydellinen tuote, ja koostumus on kiva ja ainakin minulle uusi kokemus yönaamiossa. Aion harmstrata varastoon, jos tulee jossain hyvä tarjous vastaan;)

      Poista
  8. Mulla on tästä näytepussukka, voisinkin korkata sen joku ilta :) Mä rakastan geelimäisiä koostumuksia, mutta jostain syystä ne ei enää ole toimineet mun iholla optimaalisesti :P

    Ihanaa tulevaa viikonloppua!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin alkuun vähän torjuvalla mielellä geelinaamion suhteen, mutta sitten kun testasin sitä kaupassa iholle, heti muuttui mieli;) Kannattaa kokeilla se näytepussi, saatat ihastua täysillä:) Ehkä Lumenen geelinaamio koostumus on sopivampi kuin jotkut aiemmat. En tiedä sitten voisiko koivunmahlassa olla jotain, mikä ei sovi kaikille, mutta kannnattaa tsekata;)
      Ihanaa viikonloppua<3

      Poista
  9. Tämän lahjoitin tyttärelle, on suuri Lumene fani, vaikkakin juuri geelimäiset tuotteet on omia lemppareitani. Hyvältä siis vaikuttaa <3

    Ihanaa viikonloppua Sari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itsekin tällä hetkellä geelimäisistä tuotteista eniten. En muista, että Lumenella olisi aiemmin ollut geelinaamiota, mutta onneksi nyt on<3
      Aurinkoa viikonloppuusi Tiia<3

      Poista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!