maanantai 12. joulukuuta 2016

Mario Badescu Peptide Renewal Serum - veit sydämeni!

Olen kokeillut monenlaisia seerumeja viimeisten vuosien aikana, koska hyppäsin seerumijunaan aivan liian myöhään. En tajunnut, että seerumeita voi käyttää nuorempanakin, koska olin mieltänyt ne vanhempien naisten tuotteiksi. Anna mun kaikki kestää! Voi, mikä määliö olin. Ihan nidiootti. Mokomakin vomppeli!


Marion putelissa on apteekkimainen fiilis.

Meikeistä sydämeni sykkii luomiväreille ja ihonhoitotuotteista sydämeni saa tykyttämään seerumit. Taistelussa ikääntymistä vastaan  on  hiukka kiire  ja uskon vakaasti, että seerumit ovat minun pikatieni nuorekkaampaa ihoon tai ainakin jarruna ylenpalttista rupsahtamista vastaan.  Kiinnostuin peptidiseerumista, koska seerumeista on tullut minulle melkeinpä pienimuotoinen pakkomielle ja peptidiseerumit ovat jääneet tähän mennessä tutustumatta. Nyt sitten tunkeudun tuttavalliseksi. Tietääkseni peptidit ovat omiaan juuri vanhenevalle iholle juonteita madaltamaan,  vilkastuttamaan verenkiertoa ja muutoinkin elävöittämään vanhenevaa nahkaa. Jepulis, ihan kuulosta meikäläisen tuotteelta!

Mario Badescu oli merkkinä ihan uppo-outo entuudestaan. Olin lukenut kiittäviä arvioita merkin kasvotuotteista monista blogeista.   Olen kokeillut todella paljon sittemmin keskinkertaisiksi tai peräti melko huonoiksi osoittautuneita seerumeita, niinpä ajattelin, että otetaanpa Mario ja peptidit kehiin! Toisaalta olin hippasen kahden vaiheilla, että tuleekohan tästä nyt yhtään mitään? Mutta mälsä skeptisyyteni oli tällä kertaa ihan väärä asenne. Mario Badescun Peptide Renewal Serum on ihan briljantti!



Tommosta tavaraa tämmösessä putelissa! Semmottis!

Olen ihan liekeissä, kun löysin uuden erinomaisen seerumin vanhenevalle, mutta toivottavasti kohta jo silmin nähden nuorentuneelle naamalleni. Olen käyttänyt Mario Badescun Peptide Renewal Serumia nyt joka aamu joitakin viikko ja kyllä on nasta fiilis! Seerumi saa ihon tuntumaan todella ihanalta. Ihossa on tapahtunut ainakin napakoitumista ja tasoittumista. En osaa tuon tarkemmin edes kuvailla  minkälaisesta tuntemuksesta on kyse, mutta jotain ihan ekstrahyvää on osunut kohdalleni ihan pyytämättä ja yllättäen.  Minusta tuntuu ja näyttää siltä, että peptidiseerumi siis vörkkii ihan täysillä!

Oletko sinä tutustunut Mario Badescun tuotteisiin? Vörkkivätkö?

10 kommenttia:

  1. Ihan vieras merkki, mutta hei kuulostaapa mielenkiintoiselta. :) Kivaa uutta viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein hyvä seerumi:) Suosittelen.
      Ihanaa uutta viikkoa <3

      Poista
  2. Mulla on Mario Badesculta mustapäitä vähentävä Silver Powder, jonka koin vain kuivattavan ihoa. Pitäisi varmaan tutustua merkkiin lisää, vaikka eka testaamani tuote olikin pettymys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole käyttänyt muita Mario Badescun tuotteita, mutta peptidiseerumi oli myönteinen ylläri. Harmi, etten nähnyt sitä enää Elevenin sivuilla. Ostaisin oitis lisää:)

      Poista
  3. Mua on kiinnostanut tää seerumi, mutta en ole tilannut, joten oli kiva lukea tästä. :) Itse olen nuorempana käyttänyt Aloe Vera Toneria ja mansikkakuorintaa, molemmat olivat ihan kivoja, mutta eivät sellaisia, että olisin silloin ostanut uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi varmaan kokeilla muitakin Mario Badescun tuotteita, kun peptidiseerumi on niin loistava. Sopii ainakin minulle täydellisesti:)

      Poista
  4. Mielenkiintoinen tuote! Mulla on itse asiassa just tulossa keskiviikkona julkaisuun vertailu, jossa on merkin näpynnitistäjä, mutta se onkin sitten ainoa, jota olen sarjalta testannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! Mielenkiintoista lukea merkin eri tuotteista, näpynnitistäjistäkin, vaikkei mulla näppyjä enää (onneksi) ihan hirveän usein ilmaannu:)

      Poista
  5. En ole kokeillut merkiltä mitään, mutta tämä seerumi kuulostaa kiinnostavalta! Tykkään peptideistä ^_^ ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle peptidit ovat aika uusi juttu. En muista olisiko tullut vastaan millään muulla merkillä, mutta ilman muuta kiinnostaisi.

      Poista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!