maanantai 31. lokakuuta 2016

Shaaanxo palette

Uusiseelantilainen kauneustubettaja Shannon Harris eli Shaaanxo on ykkössuosikkini kaikista seuraamistani kauneustubettajista. Olen katsonut kaikki Shannonin kauneuskanavan videot (yli tuhat) sekä Shaaanxo Vlogs -kanavan videot (melkein 500). En ryhdy nyt sen tarkemmin selostamaan Shaaanxosta sen enempää, sanonpa vain, että kyllä on meikkaustaidoissa ja videoiden laadussa ihan ykköstykki. Lisäksi Shannon on persoonana mitä kaunein, herttaisin ja valloittavin nuori nainen, joka on itse kovalla työllä ja vankalla osaamisella päässyt todella pitkälle kosmetiikkamaailmassa ja YouTubessa. Seuraan säännöllisesti pariakymmentä muutakin kaunestubettajaa ja joitakin muita ihan satunnaisesti, mutta Shaaanxo on ylitse muiden. Totisesti.

Shaaanxo YouTube -kanavalle pääset tästä.

Shaaanxolta tuli alkuvuodesta markkinoille  luomiväri-/huulimeikkipaletti yhteistyössä BH Cosmeticsin kanssa. Palettia on kovasti kehuttu. Koska en tilaa ulkomailta, ajattelin, että en tuota palettia tule koskaan saamaan. Olen katsonut lukemattomia videoita ko. paletista, niinpä hinku saada se itselle kasvoi ja kasvoi kesän ja alkusyksyn aikana. Heaven's calling my name!  Niinpä käytin poikaani välikätenä ja hän tilasi paletin BH Cosmeticsin sivuilta ikään kuin itselleen, mutta siis minulle. Kiitos! Oi, että olen onnessani! The Happiest Woman on Earth!







Haluan jakaa alkutunnelmat Shaaanxo-paletista. En ole sitä vielä käyttänyt, en edes suojamuoveja poistanut, saatika  swatchaillut, koska haluan ensin rauhassa fiilistellä paletin kanssa. Katsella ja pyöritellä sitä käsissäni. Minulla ei ole koskaan ollut mitään näin ihanaa meikkituotetta!






Paletti itsessään on aivan mielettömän nätti ja todella tukevaa tekoa ja siinä on peili molemmin puolin. Jess! Ei mikään hempuli härpätin, jollaiseksi pahvista palettia erehdyin luulemaan. Paletissa on yhdeksän luomivärinappia. Osa on mattaa ja osa shimmerisiä. Kaikki sävyt ovat  suhteellisen hillittyjä ja neutraaleja, joten ne sopivat varmasti monelle.


Paletin toinen puoli on huulipunia. Tunnustan, että ne eivät ole ihan yhtä kiinnostavia kuin luomiväripuoli, joka oli ensisijainen syy paletin hankkimiselle. Kaikki huulipunasävyt ovat kauniita, kirkkaita ja intensiivisiä.  Sävyjä on niin monta, että niistä riittää joka lähtöön.

Kirjoittelen lisää  Shaaanxo-paletista, kun olen saanut sitä riittävästi hiplata ja ihailla ja olen päässyt tositoimiin sen kanssa.

Paletti maksoi postikuluineen noin 22 euroa, mikä on  mielestäni todella vähän näin ihanasta valtameren tuolta puolen tulleesta paletista.

Onko sinulla jokin meikkituote, joka on saanut pääsi ihan pyörälle?



8 kommenttia:

  1. Ihana paletti ja monikäyttöinen, pitääpä käydä kurkkamassa tuo tubettaja, itselleni tuntematon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paletti on aivan mielettömän ihana<3

      Poista
  2. Luomiväreissä on tosi kauniit ja luonnolliset sävyt. Nappimaisia huulipunia en tosin osaisi käyttää, koska en taida edes omistaa huulipunasivellintä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin luomivärien sävyt ovat erittäin käyttökelpoisia arkeen ja juhlaan.

      Huulipunanappeja en todennäköisesti käytä, koska en tykkää maalailla pensselin kanssa huuliani, eikä tuollaista palettia oikein voi mukanaankaan kuljettaa. Mulla pitää saada tarvittaessa huulipuna johonkin taskuun, eikä tollaista levyä hevin taskussa kanneta:D

      Poista
  3. Onpas kaunis! Tuo huulipunapuoli innosti taas mua, vaikka en olekaan huulipunapalettien suurin ystävä. Koen ne epäkäytännöllisinä, siis varsinkin silloin jos ovat samassa tasossa luomivärien kanssa. Nimimerkillä kokemusta on..mun yksi monitoimipaletti meni tosi sotkuiseksi, kun luomivärit pöllysi niihin huulipuniin :(

    Mä muuten taas fanitan huulipunan levittämistä siveltimellä :D Siis silloin, kun on aikaa. Jotkut huulipunat toimivatkin pensselöityinä paremmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan, sellaiset paletit, joissa on puuterimaiset ja voidemaiset tuotteet samassa vieri vieressä, ovat epäkäytännöllistä. Takuuvarma sekasotku.
      Mä olen niin hätäinen huulipunan käyttäjä, että rajauskyniäkin olen opetellut käyttämään vasta viime vuosina. Joskus nuorempana ne olivat ihan must, sitten meni monta vuotta ilman, ja sitten löysin ne uudestaan. Siveltimiä ei tule käytettyä juuri ollenkaan.

      Poista
  4. Oijoi mikä ihanuus ja vielä puniakin löytyy. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin. Olen ihan menettänyt sydämeni tälle<3

      Poista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!