perjantai 5. elokuuta 2016

Wet n Wild MegaGlo Contouring Palette

Contouring on tämän päivän juttu.  Varjostus/korostus -tuotteita on kaupan varmaan kaikilla merkeillä. Kun minä olin nuori (no nyt tuli sekin lause päästettyä ilmoille....) silloin ei tiedetty tuon taivaallista varjostus-korostus -hommeleista. Aurinkopuuteri tuli tietoisuuteeni noin kolmekymppisenä, mutta en sitä silloin käyttänyt. Eräs ystäväni oli aurinkopuuterin suurkuluttaja ja kai vähän pelästyin hänen hurjaa lookiaan, joten aurinkopuuteri ei kuulunut meikkipussiini. Vuosia myöhemmin aloin käyttää aurinkopuuteria, kun älysin, että sitä voi käyttää maltillisemminkin:) Olin kuvitellut, että aurinkopuuteria kuuluu käyttää ronskisti ja että kaikki aurinkopuuterit ovat samanlaisia.  Hyvä, minä!


Ensimmäiset varjostustuotteeni olivat voidemaisia kun opettelin niitä käyttämään. Voidemaiset tuotteet eivät suuremmin innostaneet silloin, joten siirryin puuterimaisiin. Wet n Wild on yksi suosikkimerkeistäni (merkin luomivärejä rakastan), niinpä ostin Wet n Wildin Contouring MegaGlo Paletten, sävyssä Caramel Toffee. Paletista on myös vaaleampi  sävyinen versio Dulce de Leche.

Paletti on todella reilun kokoinen. Siinä on myös korostuspuuteri (vasemmalla), jota olen käyttänyt vähemmän. WnW:n paletin varjostuspuuteri on hyvä. Sen tekstuuri on erittäin irtonaista, joten kannattaa annostella siveltimeen varovaisesti. Varjostuksen saa myös kokemattomampikin meikkaaja nätisti häivytettyä. Sävy on varjostukseen ehkä himpun verran liian lämmin, mutta minä kyllä kelpuutan sen. Ei ole minulle niin pilkun päälle. Pigmentti on hyvää keskitasoa. Päivän mittaan varjostukset hieman hiipuvat, mutteivät mitenkään häiritsevästi.

Paletin korostuspuuterin sävy on matta, joten megaglo'ta ei tästä irtoa. Korostuspuuteri muistuttaa keltaisen värinsä puolesta banaanipuuteria, jota on monessa paletissa. Korostuspuuteri käy hyvin myös silmäalusten kiinnityspuuterina.

Ostin paletin Pretty.fi -verkkokaupasta ja se maksoi silloin alennettuun hintaan noin 7 euroa.

Tekstuuri on hieman liikkuvaista sorttia
kuten kuvasta ehkä huomaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteesta ja kommenteista!