maanantai 29. elokuuta 2016

Viime päivinä mulla on mennyt näin...

eli viime päivinä...

... olen jättänyt Candy Kingin rauhaan melkein joka toinen päivä. Olen kasvanut ihmisenä.

... olen mankeloinut kaikki lakanat ruttuun ja vinoon. Mankelin vika, ei minun.

... olen kiukutellut turhasta ukkelilleni. Ukkelilla on lehmän hermot.



Ukkeli Pupu ja Akkeli Pupu normipäivänä.

... olen ollut tympeä junamatkustaja. Olen istunut kasseineni kermaperseenä* vieden ainakin kolmen ihmisen paikan.   

... olen harmitellut hajamielisyyttäni ja huonoa muistiani. Unohdin täysin, että aurinkolasit jäi lusikkalaatikkoon.  

... on kroppaa pistänyt ja vihlonut vähän joka suunnasta. Minkäköhän (köhköh) oireisiin sopivan tappavan taudin löydän tällä kertaa Lääkärikirjasta?

... olen ollut ärsyyntynyt kaupustelijoista. Yhtenä päivänä kimmastuin näsäviisaalle teleoperaattorikaupustelijajolpille ja annoin palautetta niin, että Asematunneli raikui. Miks toi täti huutaa?

Sivellinkin otti ja räjähti pesussa.
Halpiskama, mutta sanonpa
...kele nyt kuitenkin.

... olen päättänyt ryhtyä lukemaan jälleen oikeita kirjoja. Ryhtyminen on kuitenkin tyssännyt siihen, että YouTube ehdottaa joka päivä ainakin viittäkymmentä Get Ready With Me - New Affordable MakeUp Products -videota. Pakkohan ne on katsoa, muuten jää tietämättä mitä uutta Targetissa, Ultassa tai Walmartissa olisi tarjolla, jos satun niillä nurkilla pörräämään.

Morjensta vaan.


P.S. Kaikesta huolimatta olen Happy-Go-Lucky-Gal!



*Kermaperse = vähintään keski-ikäinen naishenkilö, jonka elopaino kvantitatiivisten tutkimusten ja empiiristen evaluaatioiden perusteella, sekä perimätiedon valossa kiistatta ylittää mediaanin ja on lineaarisesti nouseva eli meikälikka.

2 kommenttia:

  1. Haha, hihittelin monelle kohdalle :D Ja kehtaan tunnustaa, kerran puhelun päätteeksi eräs Teleoperaattorimyyjä sanoi minulle, että " toivon mukaan sinulle ei enää kukaan puhelinmyyjä soita tällä viikolla". Pistin meinaan aika kipakasti haastaen takaisin, olin vieläpä herätetty yöuniltani joka selitti extra kipakkuuteni ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työtäänhän puhelinmyyjätkin vaan tekee, mutta välillä palaa käämit itse kullakin.

      Aurinkoa päivääsi:)

      Poista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!