tiistai 19. heinäkuuta 2016

Viimeaikaisia ostoksia

Ostin alkukesästä ex tempore joitakin meikkituotteita, koska halusin testata uusia juttuja. Suurimman osan olen tilannut eri nettikaupoista. Esittelen tuotteet pakkauksissaan. Teen niistä todennäköisesti arviot jossain vaiheessa, jolloin on varmaan muutakin kuvamateriaalia kuin pelkät kannet;)


Missha Fruit Tea Cleansing Foam, Pomegranate Tea, 150 ml
Missha Eye Prime Boomer, sävy: yellow
Missha Perfect Concealer, sävy: light beige
Ostin tuotteet Misshan virolaisesta nettikaupasta. Olen jo aiemmin tilannut sieltä ihonhoitotuotteita, kuten Time Revolution Wrinkle Cure -seerumin. Teen siitä todennäköisesti oman postauksen, jahka ehdin tutustua siihen paremmin. Tilauksen mukana tuli nivaska näytteitä lähinnä erilaisista ihonhoitotuotteista. Näytepussukat ovat sen verran pieniä, että niistä riitä kustakin vain yhteen käyttökertaan, joten lähempi tuttavuus jää odottamaan isompaa satsia. Lisäksi tuli pikkuruisia pulloja esim. kasvovettä, mikä on kiva lisä.

Olen jo ehtinyt kokeilla silmämeikinpohjustajaa, ja se on suorastaan ylittänyt odotukset. Minun ryppyisillä luomillani ei tahdo luomivärit pysyä kauniisti paikoillaan koko päivää, vaikka käyttäisin pohjustajaa, mutta Misshan pohjustaja tuntuu lupaavalta. Muita tuotteita (puhdistusvaahtoa ja peiteainetta) en ole vielä ehtinyt testata.


Artdeco Long-wear Lip Color, väri: 46
Artdeco Volume Supreme Mascara, väri: musta
Ostin yhdestä vakiokauneushoitolastani pari Artdecon meikkituotetta. Olen aiemmin käyttänyt yhden toisen Artdecon maskaran, mutta se ei minua vakuuttanut. Päätin nyt kokeilla jotain toista. Saa nähdä miten se toimii jahka pääsen kokeilemaan käytännössä. Huulipunan ostin ihan kokeilumielessä, koska sävy miellytti. En ole aiemmin käyttänyt Artdecon huulipunia.

Barry M Flawless Matte Finish Oil-free Foundation, 30 g, sävy: beige
Päätin kokeilla Barry M:n mattameikkivoidetta. Ihoni alkaa jonkin verran kiiltää t-alueelta päivän mittaan, muttei mitenkään pahasti. Minun piti alun perin tilata Milanin Conceal + Perfect 2-in-1 Foundation and Concealer -meikkivoide, josta on paljon kohistu blogeissa ja YouTubessa. En kuitenkaan onnistunut löytämään itselleni sopivaa värisävyä (kaikki näyttivät olevan liian tummia), joten päätin kokeilla Barry M:n meikkivoidetta. Siitäkin on ollut ihan positiivia arvioita netissä. Kaiken lisäksi minulla odottaa käyttöä pari muutakin YouTubesta bongattua meikkivoidesuosikkia, joten keskityn niihin ensin.

LA Girl Pro  HD Concealer, sävy: nude
LA Girlin Concealeria käytän peittämään mustat silmänaluset. Minulla on jo käytössä sävy Classic Ivory, mutta ajattelin testata toistakin sävyä. Innostuin LA Girlin peiteaineesta, koska suosikkitubettajani Shaaanxo sitä niin kovasti kehuu. Olen ollut tyytyväinen. Helppo levittää, pysyy hyvin paikoillaan, eikä mene juonteisiin. Classic Ivory taittaa hieman punaiseen, joten sopii hyvin peittämään mustia silmänalusia.

L'Oréal Nude Magique CC Cream, 30 ml
Tämän ostin kokeilumielessä primeriksi, kun oli hyvässä tarjouksessa. Minulla on nyt käytössä Barry M:n vastaavanlainen punaisuutta peittävä vihreän sävyinen primeri.

Sleek Bronze Block Dark
Tämän ostin (melkein) ihan vaan kauniin ulkoasun ja pakkauksen vuoksi. Lisäksi olen nykyään ihan intona bronzereihin. Aikaisemmin vähän karsastin bronzereita aivan turhaan. Uutta bronzeria en  olisi tosiaankin tarvinnut, mutta on kiva kokeilla Sleekiltä muutakin kuin luomivärejä.


Sleekin bronzer - L'Oréalin cc-voide - LA Girl peiteaine


2 kommenttia:

  1. Aivan ihania ostoksia! Artdecon hinta laatusuhteeltaan loistava, mutta enpä muuten itsekin ole tainnut käyttää Artdecon punia, mutta monia muita juttuja kyllä. Tuo L'orealin cc kiinnostaa, täytyypä tutkia kaupassa.

    Kivaa viikkoa sinne, huomenna pääsen Baltian maiden kosmetiikkahyllyjä tutkimaan, kivaa. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Tiia:) Mukavaa loppuviikkoa sinullekin. Minä käväisen elokuun alussa katsastamassa Tallinnan kosmetiikkatarjontaa. Pitää välillä käydä tutkailemassa mitä kivaa uutta sieltä löytyisi:)

    VastaaPoista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!