sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Pixi Beauty Blush Duo

Minua on jo jonkin aikaa kiinnostanut Pixin tuotteet. Merkki oli minulle aivan uusi kunnes se tuli vastaan joissakin blogeissa ja YouTubessa. Pixin ilme, pakkausten kaunis vaaleanvihreä väritys ja yksinkertaisen tyylikäs muotokieli, vaikuttivat kiinnostavalta ja raikkaalta, joten halu tutustua merkkiin heräsi.


Tilasin  Eleven.fi -verkkokaupasta Pixin Beauty Blush Duon sävyssä Peach Honey (sekä Sleeping Maskin, mutta siitä myöhemmin). Pakkaukseen kuuluu pieni kabukisivellin. Hintaa pakkauksella on 26,70 euroa.

Kuva ei ole kovin selvä,
eivätkä kimallus ja
hohto tule kovin hyvin esille.
Damn!
Tuotekuvauksen mukaan kyseessä on ihoa heleyttävä puuteri. Tarkoittanee siis highlighteria? Tulkitsen näin olevan ja highlighterilta tämä duo minusta tuntuu. Duon toinen puolisko on persikan sävyinen ja toinen on vaalea,  kellertävän sävyinen.  Sävyjä voi käyttää joko yksinään tai keskenään sekoittaen. Pigmenttiä on  runsaasti.  Jos tuotetta sivelee huolettomasti, saa sitä heleyttä ja kimallusta aika lailla.  Kannattaa käyttää varovaisesti, ellei sitten halua kimaltelevia ja hohtavia kasvoja. Olen käyttänyt tätä vain poskipäille.

Olen vasta hiljakkoin opetellut käyttämään highlightereita, joita minulla on nyt muutama kappale yksittäin ja erilaisissa duoissa. Pixin Beauty Blush Duo on mielestäni sieltä hohtavammasta päästä.  Laatu on erittäin hyvä ja nassu pysyy varmasti heleänä koko päivän. Pixin tuotteet ovat hintatasoltaan minun näkökulmastani melko hintavia. Pixin Duo vaikuttaa todella riittoisalta, joten siihen nähden voi koitua edulliseksi ostokseksi.

Onko Pixi sinulle tuttu? Käytätkö highlightereita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos palautteesta ja kommenteista!