keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Jordanan luomiväripaletti

Ostin Pastel Beauty -verkkokaupasta Jordanan luomiväripaletin, Jordana Powder Eyeshadow Collection, sävyssä 07 Make Me Matte. Halusin lisää mattaluomivärejä, koska shimmerisiä ja satiinipintaisia minulla on runsaasti. Luomivärit ovat meikkisuosikkejani. Lisäksi halusin kokeilla Jordanan luomivärejä. Minulla on ennestään yksi Jordanan poskipuna, johon olen erittäin tyytyväinen, sekä huultenrajauskynä, jota en ole vielä ehtinyt kokeilla. Jordana on edullinen amerikkalainen  meikkimerkki. Pastel Beautyn sivuilla palettia löytyy useassa eri sävyssä. Pastel Beauty myy monia edullisempia meikkimerkkejä, kuten Barry M, Jordana, L.A. Girl, Hard Candy, CityColor, Cargo ja löytyy sieltä myös mm. Milania, Ecotoolsia ja Real Techniquesia. Valikoimat eivät ole kovin suuret, eikä kiinnostavaa tuotetta ole välttämättä aina saatavilla, joten kannattaa olla aika ripeä tilaamisessa, jos meinaa saada haluamansa. Mielipiteet tuotteesta ovat täysin omiani ja kokemukseeni perustuvia, eikä minulla ole mitään kytköstä ko. verkkokauppaan, enkä hyödy mistään mitään.

Paletissa on kuusi neutraalia mattaväriä; pari vaaleata, yksi beige, vaaleanpunainen ja kaksi tummanruskeaa, joista toinen  on punertava. Paletti on yllättävän tukevaa muovia ja siinä on yksi vaahtopääaplikaattori. Paletti tuntuu kädessä ja näyttää paljon laadukkaammalta kuin mitä hinnasta voisi päätellä (vaikkei hinta ja laatu kuljekaan käsi kädessä).  Paletti maksoi senttiä vaille 12 euroa!


Värit eivät ole kovinkaan pigmenttisiä. Jouduin jonkin verran swatcheja hinkkaamaan, jotta värit näkyisivät selvästi kuvassa. Swatchatessa värit tuntuvat myös himpun verran kuivilta. Olen testannut palettia vasta joitakin kertoja ja yllättävän hyvin värit levittyvät ollakseen kuivanpuoleisia.  Värit pysyvät paikoillaan luomilla, eivätkä ajaudu päivän mittaan luomivakoon ja juonteisiin. Pohjustaminen on tietysti kaiken a ja o.

Kokeilen mielelläni erilaisia edullisia meikkimerkkejä. Olen edullisen ja silti aivan mukiinmenevän kosmetiikan ystävä. Cheap and cheerful - se on mun juttu!

Käytätkö tai kokeiletko edullisempia meikkimerkkejä vai kierrätkö suosiolla kaukaa ?


4 kommenttia:

  1. Ihanat sävyt ja ihan uusi merkki minulle. Kokeilen mielelläni edullisia meikkejä ja sitä kautta on tullut monta hyvä löytöä tullut tehtyä. :)

    Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä rakastan hyviä löytöjä <3
      Ensi viikolla Tallinnaan löytöretkelle :)

      Kivaa viikkoa sinulle!



      Poista
  2. Edullinen kiinnostaa varsinkin värikosmetiikan ja kynsilakkojen puolella. Kerrohan sitten Tallinnan löydöistä, niin ja tietenkin: iloista matkaa!

    VastaaPoista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!