torstai 21. heinäkuuta 2016

Barry M Natural Glow Palette 2

Tilasin Pastel Beauty -verkkokaupasta Barry M:n neutraalin luomiväripaletin Natural Glow Palette 2:n, koska minua kiinnosti testata ko. edullista merkkiä ja sitä on kätevästi saatavilla suomalaisesta verkkokaupasta. Paletti maksoi noin kymmenisen euroa. Olen tilannut Pastel Beautylta joitakin kertoja  ja olen erittäin tyytyväinen sekä valikoimaan että toimitukseen. Tämä on täysin oma mielipiteeni ilman mitään kytköstä ko. verkkokauppaan. Sieltä löytyy monia mielenkiintoisia meikkimerkkejä, sekä jonkin verran meikkivälineitä, joten kannattaa käydä katsastamassa tästä.

Paletti on nykytrendin mukaisesti pahvinen ja siinä on peili. Paletissa on kuusi (nimeämätöntä) neutraalisävyistä luomiväriä  ja primeri. Paletista on myös toinen neutraaliversio, jossa on primerin sijasta poskipuna, mutten enää löytänyt sitä Pastel Beautyn sivuilta.  Primerista en tykännyt. Sen koostumus oli rakeinen, eikä levittynyt luomille kovinkaan hyvin. Kaavin sen kokonaan pois pannustaan. Paletin mukana on kaksi vaahtopääaplikaattoria, jotka ovat yllättävän hyviä omassa lajissaan ja olen niitä jonkin verran käyttänytkin.




Värit ovat mukavan hillittyjä, lähinnä satiinipintaisia ja riittävän erilaisia toisiinsa nähden. Joissakin neutraalipaleteissa värisävyt  ovat  turhan samankaltaisia. Värit eivät ole kovin pigmenttisiä (kuten alla swatcheista on havaittavissa), eivätkä onneksi pöliseviäkään, enemmänkin kuivakkaan oloisia. Värit ovat minun luomillani pysyneet paikoillaan melko hyvin valahtamatta juonteisiin. Värit häivyttyvät vaivattomasti ja ovatkin erinomaisia häivytysväreinä, jollaisina olen niitä enimmäkseen käyttänyt.




Onko Barry M merkkinä tuttu?


2 kommenttia:

  1. Ei ole itselle tuttu mutta kivat värit tässä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja värit stemmaa keskenäänkin hyvin. Olen tykännyt.

      Poista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!